doosan forklift

لیفتراک دوو - دوسان

لیفتراک دوو - دوسان

شرکت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسیس شد. در همان سال نیز شرکت صنایع سنگین دوو، با همکاری گروه دوسان راه اندازی شد و اکنون به بخش بزرگی از سازندگان ماشین آلات صنعتی تبدیل شده اند.

شرکت دوو – دوسان  ، با نام تجاری "ماشین آلات سنگین دوو"  موفق به ساخت تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، موتورهای دیزلی، تجهیزات تأمین برق، ماشین آلات، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و محصولات صنایع دفاعی (سیستم های سلاح های زرهی و سلاح های دفاع هوایی) شد.
شرکت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و تولید لودر را آغاز کرد و توانست در طی کمتر از یک دهه، بیش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولین کارخانه که برای تولید اختصاصی لیفتراک در نظر گرفته شده بود، یک سال پس از اولین موفقیت در ساخت و فروش محصولات، تأسیس شد.
اولین لیفتراک های تولید شده توسط شرکت دوو – دوسان  ، در انگلستان، به فروش رفت. انواع لیفتراک دوسان برقی، دوسان گازی و دوسان دیزلی (بیش از 100 مدل)، در انگلستان به بازار عرضه شد. این آمار تقریباً نیمی از کل محصولات دوسان به حساب می آمد.
انگلستان نه تنها یکی از بزرگترین بازارهای خارجی برای صادرات محصولات دوو – دوسان  است، بلکه از نظر استراتژیک برای فروش بیشتر در اروپا نیز مهم است. شرکت دوو، 58 درصد از بازار داخلی لیفتراک در کره جنوبی، 65 درصد سهم صادرات لیفتراک و 40 درصد صادرات اختصاصی به کشورهای اروپایی را در اختیار دارد.
از زمان تولید اولین لیفتراک در کره در سال 1968 تا اکنون، محصولاتی (انواع بالابرها) با کیفیتی بسیار بالا تولید شده، که تمام نیازهای مشتریان را فراهم می کند.

در نتیجه تعهد و کار سخت است که این شرکت توانسته به عنوان تولید کننده شماره یک در بازار داخلی، با حجم تولید محصولات،  بیش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شرکت دوو – دوسان ، ماشین های ساده، قدرتمند و عملکردی را طراحی کرده اند که علاوه بر محبوبیت زیاد، محافظ محیط زیست نیز هست. علاوه بر این، ارائه خدمات عالی و خدمات پس از فروش به مشتریان باعث شد که جوایز بسیاری را از آن خود کند. بهترین جایزه جهانی در سال 2000  به خاطر طراحی محصولات دریافت شد.
در سال 2005، به دلیل طراحی مهندسی منحصر به فرد دستگاه ها و رعایت موارد ایمنی، جایزه بهترین محصول را به خود اختصاص داد. در سال های 2006 تا 2008 دوو–دوسان توانست جایزه برتر طراحی ماشین های صنعتی را از "انجمن کامیون صنعتی"، در انگلستان کسب کند.
این شرکت اکنون با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا، انواع لیفتراکهای صنعتی را تولید و به بیش از 90 کشور جهان صادر می کند. نمایندگی لیفتراک دوو - دوسان در سراسر جهان، ارائه کننده مطلوب ترین خدمات و محصولات این شرکت بزرگ هستند.

 

 

کارایی و بهره وری بالا، قدرت مانور فوق العاده، هزینه راهبری و نگهداری کمتر و عمر طولانی تر لیفتراک های دوسان طی سالیان متمادی به اثبات رسیده است.سیستم انتقال قدرت : گیربکس مخصوص حرکت کاملا نرم و مطمئن دستگاه را ممکن می سازد.علی الخصوص تعویض دنده جلو به عقب و برعکس خیلی راحت انجام می گیرد. نقاط بازرسی گیربکس در بالا و در دسترس بوده که کنترل و سرویس آن خیلی ساده و راحت می باشد.فرمان : سیستم فرمان هیدرواستاتیک دوسان با قدرت مانور زیاد برای کار در محیط های آلوده و سطوح ناهموار طراحی شده است که عمر آن را بیشتر نموده است.نوع دکل : سیستم بالابری دوجکه دوسان  با میدان دید کاملا باز و حرکت آن خیلی نرم و بی صدا می باشد.موقعیت راننده : طراحی صندلی اِرگونومیک و خیلی راحت و با تسلط کامل راننده به اهرم های فرمان و کنترل و راحتی عملکرد
انواع لیفتراک دوسان: لیفتراک دیزلی دوسان ، لیفتراک دوگانه (گاز و بنزین) دوسان ، لیفتراک گازی دوسان  و لیفتراک برقی دوسان
قیمت لیفتراک دوسان براساس تناژ، میزان بالابری دکل و نوع سوخت محاسبه می گردد.

اطلاعات کاربردی، اخبار و اطلاعیه ها، آگهی های خرید و فروش مرتبط با فروش لیفتراک دوسان
اطلاع از لیست قیمت، مشخصات، تصاویر و فیلم ها، نمایندگی ها، شرکت ها، تامین کنندگان و فعالین مربوط به فروش لیفتراک دوسان

برای اطلاع بیشتر درباره شرایط فروش لیفتراک دوسان با عرضه کنندگان لیفتراک دوسان در سایت صنعت تماس بگیرید. 

لیفتراک های دوسان (دوو سام)، تجهیزات انبارداری هستند که برای حمل و نقل بار در صنایع و کارخانه ها طراحی شده اند. شرکت لیفتراک سازی دوو برای ارائه خدمات بهتر و گسترده به مشتریان خود، مراکز نمایندگی لیفتراک دوسان را در نقاط مختلف راه اندازی نموده است. خرید یک لیفتراک ایده آل، متناسب با کسب و کار شما می تواند علاوه بر اینکه سرعت بارگیری در انبار را افزایش دهد، امنیت کالاها و کارگران را نیز تضمین می کند.
نمایندگی لیفتراک دوسان به عنوان یک مجموعه معتبر، برنامه ریزی های دقیق و منظمی را برای ارائه خدمات خود به مشتریان تدوین نموده است. طبق این برنامه ها، متخصصان و کارشناسان نمایندگی موظف هستند مدل های لیفتراک دوسان را برای مراجعه کنندگان تشریح کرده و آن ها را در انتخاب یک دستگاه مناسب راهنمایی نمایند. همچنین تأمین قطعات جانبی و یا بازرسی های دوره ای و تعمیرات کلی و جزئی این محصولات بر عهده نمایندگی لیفتراک دوسان می باشند.

 

اصول تعمیرات و نگهداری لیفتراک از دیدگاه نمایندگی لیفتراک دوسان

تعمیرات و نگهداری اصولی لیفتراک دوسان به طور قطع موجب می شود دستگاه بتواند تا مدت های طولانی به کار خود ادامه دهد. بدیهی است اگر از لیفتراک ها به طرز صحیح استفاده نشود، دستگاه مرتب خراب می شود و هر روز هزینه های زیادی را به کاربر تحمیل می کند. اگر شما هم یکی از این لیفتراک ها را در اختیار دارید باید اصول کار با آن و روش های مناسب تعمیرات و نگهداری لیفتراک را به خوبی بدانید. نمایندگی لیفتراک دوسان شما در این امر یاری می کند.


1-اولین نکته ای که نمایندگی لیفتراک دوسان برای نگهداری از این دستگاه ها بیان می کند، بازرسی روزانه این تجهیزات است. حتماً باید قبل از شروع به کار، تمام قسمت های لیفتراک دوسان را دقیقاً بازرسی کنید. ترمزها، اهرم های کنترل، لاستیک ها، سیستم های هشدار، روشنایی، روغن موتور و شارژ باتری، مهم ترین موارد در بازرسی هستند. تهیه یک چک لیست می تواند سرعت عمل شما را بالا ببرد.


2-یک برنامه منظم برای بازرسی لیفتراک خود از مرکز نمایندگی لیفتراک دوسان تهیه کنید. اکثر تولید کنندگان این ماشین ها یک برنامه مشخصی را در یک دوره کاری برای محصولات خود معین می کنند؛ به طور مثال، بازرسی ها پس از 250 ساعت، 500 ساعت یا 1000 ساعت کار با لیفتراک انجام می شوند. بازرسی لاستیک ها از اهمیت زیادی برخوردار است. لیفتراک هایی که با فناوری پنوماتیک یا هیدرولیک کار می کنند باید از نظر میزان سطح روغن یا سالم بودن شیلنگ ها بررسی شوند.


3-نمایندگی لیفتراک دوسان به تمام کاربران خود توصیه می کند لیفتراک های خود را همواره تمیز نگه دارند. تمیز کردن این دستگاه ها علاوه بر اینکه باعث زیبایی ظاهر آن ها می شود، از ورود گرد و غبار یا ذرات آلودگی به داخل قطعات موتور جلوگیری کرده و حوادث احتمالی را حذف می کنند. فیلتر لیفتراک دوسان را در هر هفته تمیز کنید. قطعات موتور دوسان را به دقت از آلودگی ها پاک کنید. مطمئن باشید اگر مطابق با اصول فوق عمل کنید، نه تنها هزینه های خود را مدیریت می کنید بلکه می توانید حمل و نقل کالاها را با حداکثر ایمنی توسط لیفتراک دوسان تا سال های طولانی انجام دهید.