electric stacker

استاکر برقی  

استاکر برقی نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و حمل پالت در ارتفاع را داراست. این تجهیزات با قیمت مناسب خود کارآمدی بسیاری در انبار های کوچک، محیط های صنعتی و کارگاهی که نیازمند جابجایی بار در ارتفاع هستند را دارد.هدف اصلی استاکرها برای بارگیری بار داخل ماشین های باربری و تخلیه بار از این گونه وسایل نقلیه است. همچنین عمده کاربرد این وسایل در فروشگاه ها با فضای کافی، کارگاه ها و کارخانه ها برای قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها می باشد .

 

استاکر بدون سکو

این سری از استاکر های برقی برای کارهای سبک و حرکات در سطح افقی پالت طراحی شده است . طراحی جمع و جور و مانور پذیری آن، این نوع استاکر ها را مناسب برای استفاده در طیف گسترده ای از کارها، مانند استفاده در مغازه ها و دفاتر کرده است .

استاکر بدون سکو (مخصوص شرایط کاری سنگین)

این سری از استاکر های برقی با طراحی ایمن، با دوام و جمع و جور برای کارهای انبارداری سبک و سنگین طراحی شده است که باعث افزایش راندمان و عملکرد در حین حمل و نقل افقی، قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها در ارتفاع بالاتری می شوند. این سری از استاکر ها همچنین در سطوح ناهموار نیز می توانند عملکرد مناسبی داشته باشند .

استاکر سکودار

این نوع بالابرها مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاکر ها از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجای و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش می دهد.

ریچ استاکر سکودار

این نوع استاکر ها میتوانند علاوه بر بالا و پایین بردن شاخکها ، میتواند به اندازه 50 سانتی متر بسمت جلو حرکت نماید و این موضوع سهولت بسیار زیادی در جهت بارگیری و تخلیه ایجاد نماید و با بکارگیری از این مزیت این سری از استاکرها می توانند فضای ذخیره سازی و بهره وری را افزایش دهند.

این دستگاهها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که موتور این تجهیزات از طریق یک باتری اسیدی– سربی با ولتاژ و آمپراژ مناسب برای تامین انرژی خود بهره می برد .

شرکت آذران پیشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه لیفتراک اقدام به فروش انواع لیفتراک (دیزلی، برقی، دوگانه سوز) در تناژهای مختلف و همچنینتجهیزات انبارداری (پالت تراک ، استاکر ، ریچ تراک، جک پالت) ، از برندهای معتبر جهانی نموده است.