pallet truck

پالت تراک برقی جهت جابجایی انواع پالت و بار، با قابلیت حمل نفر می باشد. این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و توسط باطری های صنعتی قابل شارژ، حرکت و بالابری بار را توسط الکترو موتورهای حرکت و از طریق بردهای الکترونیکی انجام می دهد و به کمک دسته فرمان کاملا ارگونومیک ، کنترل و هدایت می شود . این دستگاه ایده آل برای محیط های سرپوشیده از جمله انبار، با بهروری بالا می باشد.

 پالت تراک برقی بدون سکو

پالت تراک برقی با ظرفیت 2 تن دارای طراحی دقیق و فنی که بوسیله باتری و موتور با توان بالا دستگاه مناسبی برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح می باشد. همچنین باتری با توان بالا باعث بالا رفتن ساعت کاری در این دستگاه شده است.

این نوع پالت تراک مناسب برای انواع کارهای سبک وزن، مانند حمل و نقل افقی، بارگیری، تخلیه بار می باشد . پالت تراک ها توسط دسته بازویی کاملا ارگونومیک هدایت می شود، و مناسب برای مانور در فضاهای تنگ می باشد.

 پالت تراک برقی سکودار

این نوع  پالت تراک مجهز به  پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن در انبارهای متوسط و بزرگ می باشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ، سرعت عمل پالت تراک از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجایی و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش می دهد .

 پالت تراک برقی مخصوص با قابلیت ایستادن

این نوع پالت تراک ( Stand-in powered pallet trucks ) مناسب برای عملیات در فواصل طولانی می باشد که در کنار آن برای ایمنی و محافظت سرنشین از موانع اطراف محیط کاری از محفظه ای جهت ایستادن اپراتور استفاده شده است که کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty) راسبب می گردد و از یک فرمان الکتریکی با قابلیت چرخش 180 درجه بهره می گیرد.

 پالت تراک برقی با قابلیت نشستن

این سری از پالت تراک ها ( Rider-seated powered pallet trucks ) برای حمل بارهای چندگانه در انبارهای طولانی مناسب است و با وجود امکان نشستن، راحتی اپراتور را فراهم می سازد. طراحی صندلی با قابلیت تنظیم، طراحی ارگونومیک فرمان و پدال نیز راحتی راننده را فراهم نموده است . این نوع پالت تراک میتواند برای حمل سریع و کارآمد بار، با سرعت 20 کیلومتر در ساعت جابجایی را انجام دهد.

 

شرکت آذران پیشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه لیفتراک اقدام به فروش انواع لیفتراک (دیزلی، برقی، دوگانه سوز) در تناژهای مختلف و همچنینتجهیزات انبارداری (پالت تراک ، استاکر ، ریچ تراک، جک پالت) ، از برندهای معتبر جهانی نموده است.