sahand forklift

شرکت لیفت تراک سازی سهند در سال ۱۳۵۵ در استان آذربایجان شرقی تاسیس و راه اندازی شده و تاکنون توانسته با تولید و مونتاژ و توزیع بیش از ۱۷۰۰۰ دستگاه انواع لیفتراک اعم از لیفتراک دیزلی سهند ، لیفتراک برقی سهند ، لیفتراک گازیسهند  ، انواع استاکر سهند ، پالت تراک سهند ، یدک کش سهند  و ریچ تراک سهند  گامهای بزرگی در عرصه صنعت کشور بردارد. در سال ۱۳۷۶ این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و نیز اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ برای طراحی لیفتراک گردید، لیفت تراک سازی سهند  با دایر نمودن ۲۷ نمایندگی مجاز در سراسر کشور و با بهره گیری از قطعات اصلی در اسرع وقت در تمام نقاط ایران ارائه سرویس می کند.

 

 تولیدات لیفتراک سازی سهند 

 

فروش لیفتراک های صفر و کارکرده سهند :

  • لیفتراکسهند  ۳،۲/۵،۲ تن هیدرواستاتیک
  • لیفتراکسهند  ۴،۳،۲/۵،۲ تن گازی و دوگانه سوز
  • لیفتراکسهند  ۱/۵ الی ۵ تن برقی
  • لیفتراکسهند  دیزلی ۵،۴،۳،۲/۵،۲ تن
  • لیفتراک سهند ۱۰ الی ۱۶ تن
  • لیفتراک سهند دیزلی ۷ و۸ تن
  • انواع استاکر سهند
  • یدک کش برقی سهند ۷تن سهند 
  • یدک کش دیزلی و گازی و دوگانه سوز سهند

 

بازسازی لیفتراکهای کار کرده سهند 

 

عملیات بازسازی و تعمیر اساسی لیفتراکهای کار کرده پس از بررسیهای لازم با رعایت اصول فنی و مهندسی و با لحاظ استاندارد های کارخانه سازنده انجام شده و بعد از تایید تست های مربوطه با گارانتی و تضمین خدمات پس از فروش تحویل مشتری می گردد.

مراحل بازسازی:

1- دمونتاژ کامل دستگاه سهند  و اجزاء مربوطه

2- دمونتاژ کامل موتور، گیربکس، دیفرانسیل، اکسل فرمان، دکل و تعویض و نوسازی قطعات اصلی و موثر

3- تعویض کلیه قطعات لاستیکی، پلاستیکی و شلنگ ها

4- تعویض و نوسازی کلیه مدار و سیستم الکتریکی

5- تعویض و سرویس کامل روغنها و فیلتر ها

6- ارتقاء مدل و بهینه سازی مجموعه ها و بهبود طرح اولیه

7- تمیزکاری و رنگ آمیزی تمامی قطعات و مجموعه ها و کل دستگاه

 

قطعات یدکی لیفتراک سهند 

 

تامین لوازم و قطعات یدکی لیفتراک سهند :

ماشین آلات صنعتی هبلکس

شرکت ماشین آلات صنعتی هبلکس جهت تامین قطعات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول در کشور با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود پاسخگوی درخواست های مشتریان خود می باشد. این شرکت این اطمینان را به مشتریان محترم و صاحبان لیفتراک می دهد که همواره پشتیبان آنان در بحث تهیه قطعات یدکی ماشین آلات و لیفتراک های مورد نیازشان در اسرع وقت باشد .

تعمیر انواع لیفتراک سهند 

تعمیرگاه مرکزی شرکت ماشین آلات صنعتی هبلکس با در اختیار داشتن امکانات مجهز فنی و تخصصی و با تکیه بر پتانسیل بالای نیروهای فنی و تعمیرکار لیفتراک در زمینه تعمیرات تخصصی لیفتراک در خدمت کلیه انبارها و کارخانجات و صنایع کشور می باشد، و تا کنون رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان خود در زمینه تعمیر لیفتراک  سبک و سنگین و بازسازی کامل انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی، لیفتراک گازی – بنزینی (لیفتراک دوگانه سوز) را کسب نموده است