تامین لاستیک لیفتراک


لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک

همیشه این سوال برای مصرف کننده مطرح است که از لاستیک مناسب برای لیفتراک خود استفاده می کند یا نه؟ و یا چه زمانی باید لاستیک لیفتراک با یک لاستیک جدید جایگزین شود؟

لاستیک توپر لیفتراک & لاستیک بادی لیفتراک

به عنوان یک قاعده کلیلاستیک های توپر لیفتراک برای استفاده در محیط های داخلی و لاستیک های پنوماتیک (بادیلیفتراک در فضای باز استفاده می شوندلاستیک های توپر برای سطوح صاف داخل انبار و یا فضای باز (فقط آسفالت) ساخته شده است.

در کل لاستیک لیفتراک را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود :

لاستیک پنوماتیک (بادی)

لاستیک های لیفتراک بادی (pneumatic) بسیار شبیه به تایرهای سنگین موجود در کامیونهای بزرگراه هستند. این نوع لاستیک ها با هوا پرشده انددارای عمق آج زیاد هستند و اغلب از لاستیک با دوامی ساخته می شوند. در این نوع لاستیک لیفتراک در بعضی از برنامه های کاربردی سنگین، به جای هوا با مایع پلی یورتان پر می شودلیفتراک لاستیک پنوماتیک به دلیل انعطافی که این نوع لاستیک ها دارند در سطوح ناصاف دارای عملکرد بهتری هستندبنابراین راننده لیفتراک می تواند مدت زمان بیشتری بدون آنکه صدمه ای به دستگاه وارد شود در سطوح خشن حرکت کند و در عین حال کاربرد تایرهای بادی باعث افزایش عمر مفید لیفتراک می شود.

لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر بسیار شبیه به لاستیک بادی هستند، با این تفاوت که محفظه هوا را ندارند، بنابراین هیچ وقت پنچر نمی شوند. در این لاستیک به طور معمول لایه لاستیکی بر روی یک حلقه فلزی قرار می گیرد (لاستیک حلقه ای). عمر لاستیک توپر بسیار زیاد است ولی مثل لاستیک بادی باعث افزایش عمر مفید لیفتراک نمی شودلاستیک توپر در دو مدل حلقه ای (press on) و استاندارد تولید می شوند. این لاستیک برای کارهای سنگین طولانی مدت خارج از فضای کارگاه مناسب نمی باشند، شعاع گردش بیشتری نسبت به لاستیک  بادی دارند و در مقایسه با لاستیک بادی نیاز به نگهداری بیشتری دارند.

لاستیک لیفتراک پلی اورتان

این نوع لاستیک بسیار سبک، دارای چسبندگی فوق العاده و مقاومت غلتشی بسیار کمی هستند. این تایرها بیشتر برای لیفتراک های الکتریکی و آن هم برای فضای کارگاهی کاربرد دارندلاستیک پلی اورتان شبیه به تایر های حلقه ای هستند. این لاستیک بر روی ریچتراک ها و استاکرها ، پالت تراک ها و جک پالت ها نیز نصب می شوند. این لاستیک دارای شعاع گردش عالی هستند. از این لاستیک نمی توان برای محیط خارج از کارگاه و حتی برای کارهای سبک استفاده کرد.

نوع کاربری و محل کار تعیین می کند که چه لاستیک مناسب لیفتراک می باشد. به هر حال خیلی از لیفتراک ها برای نوع خاصی از تایر طراحی شده اند که تایر آن ها را نمی توان با مدل دیگری تغییر دادلیفتراک هایی که در فضای باز و کارهای سنگین استفاده می شوند نیازمند لاستیک بادی با چسبندگی زیاد هستند در لیفتراک های الکتریکی با کاربری محدود از لاستیک پلی اورتان استفاده می شود.جدول زیر برخی از تفاوت های این سه گروه از لاستیک را نشان می دهد.

لاستیک توپر

لاستیک بادی

لاستیک پلی اورتان

در سالهای اخیر با توجه به ورود لاستیک هایی دارای عدم مرغوبیت کافی در بازار ماشین آلات، داشتن منبع مطمئن جهت تهیه لاستیک بروز و با کیفیت مناسب در جلوگیری از توقف های دستگاه، ضروری بنظر می رسد .

شرکت آذران پیشرو صنعت نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لاستیک لیفتراک با انواع برند ایرانی و خارجی اقدام به فروش و ارسال این نوع لاستیک ها به تمام نقاط کشور نموده است.

با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا لاستیک ارائه شده دارای بهترین کیفیت قیمتی رقابتی می باشند و این شرکت توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.
در این شرکت لاستیک لیفتراک در سایزهای زیر ارائه می گردد:
لاستیک لیفتراک 9*6.00
لاستیک لیفتراک 10*6.50
لاستیک لیفتراک 12*7.00
لاستیک لیفتراک 15*8.15 (15*9*28)
لاستیک لیفتراک 15*8.25

تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.